Supermicro Server by Throughwave Thailand

บริษัท โตชิบา เทค (ประเทศไทย) จำกัด เปิดรับสมัครพนักงานตำแหน่ง System Analyst

POSITION: SYSTEM ANALYST (Based at Thai Airway Head Office)
DEPARTMENT: TECHNICAL SERVICE DEPARTMENT
REPORT TO: SENIOR MANAGER

OBJECTIVE

Provides technical support in terms of troubleshooting, configuration information or support and professional solutions to customers originating from unresolved escalated cases and ensure all application solutions and MFPs deployed at project site are operating in optimum condition.

CLASSIFICATION

  1. Technical Support
  2. Helpdesk Support
  3. Training and support end users
  4. Other duties

RESPONSIBILITIES

  1. To handle and work along with Thai Airway IT Support and TTT’s resident engineers in resolving server, application solution and issues encounter by users.To provide helpdesk support to end users related to usage of MFP and application solutions.
  2. To coordinate and assign resident engineers on issues cannot be resolved by helpdesk support.
  3. Application and site servers health check daily, once in morning and another in evening to ensure all applications are in 100% operability.
  4. Preparation of monthly service report to Thai Airway.
  5. Other duties that may be assigned from time to time.
  6. Technical Support for TOSHIB MFP.
  7. Acquire technical knowledge on all application solution and MFPs deployed at project site.
    • Provides direct support to customers, internal and external via incoming telephone calls or emails.
    • Respond to service, product, technical and customer relations’ questions such as features and specifications on current products, parts and options.
    • Obtain countermeasures from Principal and plan for mass-application.
    • Gather data for improvement action.
    • Monitor the application solution and MFP performance at project site and ensure all failure type is attended to with permanent countermeasures.
    • Mainly handling for Thai Airways Project – Based at Viphavadi Rangsit Office.

MINIMUM COMPETENCY REQUIREMENTS

  1. Male, Thai only Age 25-35 yrs. old
  2. Degree in IT, Electronic / Electrical or equivalent
  3. Specialist Requirement with Certification MCSE, MCP
  4. Preferably with previous experience in Managed Print Service / Application Solutions.
  5. Proven IT network infrastructure and application solution troubleshooting ability.
  6. Good written and verbal communication skills, in both English and Thai languages.

ผู้ที่สนใจสามารถส่ง Resume มาได้ที่ jarmjuree@toshibatec.co.th หรือ thunyanun@toshibatec.co.th

เกี่ยวกับบริษัท โตชิบา เทค (ประเทศไทย) จำกัด

ก่อตั้งขึ้นเมื่อ พ.ศ. 2547 โดยที่ เป็นตัวแทนจำหน่ายสำหรับแบรนด์ Toshiba เครื่องพิมพ์แบบมัลติฟังก์ชันและระบบโซลูชันในประเทศไทย
บริษัทฯ มุ่งมั่นที่จะบริการเพื่อครอบคลุมในธุรกิจด้าน Business Solutions ด้วยการสนับสนุนอย่างมากจาก บริษัทฯ ที่มีชื่อเสียงในตราสินค้าอย่าง Toshiba พร้อมทั้งความร่วมมือและการสนับสนุนจาก Toshiba TEC Malaysia ซึ่งเป็นหนึ่งในผู้ให้บริการที่น่าเชื่อถือชั้นนำในประเทศมาเลเซียโดยมีประสบการณ์ 30 ปีในด้าน Business Solutions นี้

ที่ตั้งสำนักงาน เลขที่ 43 อาคารไทยซีซี ทาวเวอร์ ชั้น 16 เลขที่ 164-166 ถ.สาทรใต้ แขวงยานนาว เขตสาทร กรุงเทพฯ 10330

โพสต์ประกาศงานฟรีใน Jobs.TechTalkThai.com https://jobs.techtalkthai.com/submit-job/

About TechTalkThai Jobs

Jobs.TechTalkThai.com เป็นเว็บไซต์รวมข่าวสารงานทางด้าน IT และตำแหน่งงานอื่นๆ ที่เกี่ยวข้องกับวงการ IT โดยเปิดให้ทุกธุรกิจสามารถมาร่วมโพสต์ประกาศตำแหน่งงานกันได้ฟรีๆ เนื่องจากเราเชื่อว่าคนไทยสาย IT ที่เก่งยังมีอีกมาก และคนเหล่านั้นก็สมควรที่จะได้ทำงานที่ตนเองได้แสดงศักยภาพอย่างแท้จริง

Check Also

บริษัทพัฒนา Software โรงพยาบาล รับสมัครเจ้าหน้าที่ประสานงานลูกค้า และ Implement ระบบ อัตราเงินเดื่อน 15,000-20,000 บาท

รับสมัคร Implementer & customer support อายุ 22-35 ปี ปริญญาตรี มีความรู้งานด้านคอมพิวเตอร์ เทคโนโลยี่สารสนเทศ หรือ สาขาอื่นที่เกี่ยวข้อง มีทักษะการทำงานติดต่อประสานงาน สามารถเดินทางไปทำงานในต่างจังหวัดได้ …

SCSi – IT Support

Duties & Responsibilities: Act as a first line support for call support and / or …

Mobile Apps Category (English)728x90