System Engineer 17,000 – 32,000
จำนวน 2 อัตรา
พื้นที่ปฏิบัติงาน
All Seasons Place (BTS เพลินจิต ) ถนน วิทยุ แขวง ลุมพินี เขต ปทุมวัน กรุงเทพมหานคร
หน้าที่ความรับผิดชอบ
• Receive and Response to customer call/e-mail.
• Logging and Tracking the details of customer requests and problems as cases.
• Control, escalate and follow up customer cases in order to comply with customer’s Service Level Agreement.
• Participate and assist in driving the knowledge management process.
• Responsible in own case, follow up status, progress to user, and keep tracking until the incident was closed. • Support user requests that were defined in team scope of work, follwing service level agreement. • Provide report to customer, supervisor and project manager upon requests.
• Other assigned by supervisor and project manage.
เวลาการทำงาน ทำ 5 วัน หยุด 2 วัน
กะเช้า 7.30-16.30
กะบ่าย 12.00-21.00
กะดึก 21:00-9.00
คุณสมบัติ
• มีประสบการณ์ 2 ปี ด้าน System Administrator หรือด้าน IT หรือ Support Engineer
• มีความรู้ความเข้าใจและการแก้ปัญหาการใช้งานด้าน Hardware , Software , OS , Windows Server , Network
• สามารถติดตั้ง ดูแล แก้ไขปัญหา เครื่องเครือข่ายคอมพิวเตอร์ และ Server ได้
• มีทักษะทางด้านภาษาอังกฤษ
• มีใจรักงานบริการ และทำงานเป็นทีมได้
• สามารถทำงานกะได้
สวัสดิการ
• ประกันสังคม
• ประกันอุบัติเหตุ
• ประกันสุขภาพ
• ค่าทำงานล่วงเวลา
• เงินโบนัสตามผลงาน
• วันหยุดพักผ่อนประจำปี
• ตรวจสุขภาพประจำปี
สวัสดิการเพิ่มเติม
• ค่ากะ