Supermicro Server by Throughwave Thailand

Customer Service Specialist- Facebook – Thai Language

Great Career opportunity for Thai speaking.

permanent position with one of our clients such Google, Sumsung and etc.

Job Responsibilities

  • Provide post-sales customer service support / troubleshooting support through email/phone/chat to the client’s B2B customers
  • Support advertising customers and deliver consultative support
  • Perform data analysis to improve advertising customer experience
  • Gather client and partner feedback to enhance ad products and the customer experience

Requirements

  • Experience in customer service and sales (B2B or B2C)
  • Speaks excellent English and Thai to liaise with Thai-speaking clients
  • Basic understanding of the online advertising space
  • Strong communication skills, consultative and convincing in your arguments
  • Self-motivated, with the ability to prioritize your own work in an organized manner
  • Energetic individuals, with integrity and aspiration

 

 

Interested candidates can email me their resume to Kritaporn@google.com

โพสต์ประกาศงานฟรีใน Jobs.TechTalkThai.com https://jobs.techtalkthai.com/submit-job/

About TechTalkThai Jobs

Jobs.TechTalkThai.com เป็นเว็บไซต์รวมข่าวสารงานทางด้าน IT และตำแหน่งงานอื่นๆ ที่เกี่ยวข้องกับวงการ IT โดยเปิดให้ทุกธุรกิจสามารถมาร่วมโพสต์ประกาศตำแหน่งงานกันได้ฟรีๆ เนื่องจากเราเชื่อว่าคนไทยสาย IT ที่เก่งยังมีอีกมาก และคนเหล่านั้นก็สมควรที่จะได้ทำงานที่ตนเองได้แสดงศักยภาพอย่างแท้จริง

Check Also

YEERAF – Digital Marketing (25K-35K)

Digital Marketing . Responsibilities include: Planning and Implementation Media Performance, including Facebook Business Manger, Google …

Computer Union – Sales Specialist (Solution Sales)

Computer Union Co.,Ltd (Value Added Distributor) About Us:  Computer Union Co.,Ltd. is an affiliate of …

Mobile Apps Category (English)728x90