Customer Service Specialist- Facebook – Thai Language

Great Career opportunity for Thai speaking.

permanent position with one of our clients such Google, Sumsung and etc.

Job Responsibilities

  • Provide post-sales customer service support / troubleshooting support through email/phone/chat to the client’s B2B customers
  • Support advertising customers and deliver consultative support
  • Perform data analysis to improve advertising customer experience
  • Gather client and partner feedback to enhance ad products and the customer experience

Requirements

  • Experience in customer service and sales (B2B or B2C)
  • Speaks excellent English and Thai to liaise with Thai-speaking clients
  • Basic understanding of the online advertising space
  • Strong communication skills, consultative and convincing in your arguments
  • Self-motivated, with the ability to prioritize your own work in an organized manner
  • Energetic individuals, with integrity and aspiration

 

 

Interested candidates can email me their resume to Kritaporn@google.com

โพสต์ประกาศงานฟรีใน Jobs.TechTalkThai.com https://jobs.techtalkthai.com/submit-job/

About TechTalkThai Jobs

Jobs.TechTalkThai.com เป็นเว็บไซต์รวมข่าวสารงานทางด้าน IT และตำแหน่งงานอื่นๆ ที่เกี่ยวข้องกับวงการ IT โดยเปิดให้ทุกธุรกิจสามารถมาร่วมโพสต์ประกาศตำแหน่งงานกันได้ฟรีๆ เนื่องจากเราเชื่อว่าคนไทยสาย IT ที่เก่งยังมีอีกมาก และคนเหล่านั้นก็สมควรที่จะได้ทำงานที่ตนเองได้แสดงศักยภาพอย่างแท้จริง

Check Also

บริษัท อินิทรี เกมส์ จำกัด เปิดรับสมัครตำแหน่ง System Engineer และ Database Administrator

บริษัท อินิทรี เกมส์ จำกัด เปิดรับสมัครตำแหน่ง System Engineer และ Database Administrator โดยมีรายละเอียดดังนี้

The Bluewater Group รับสมัคร Mobile Application Developer

Mobile Application Developer We are looking for an App developer responsible for the development and …

Mobile Apps Category (English)728x90