Supermicro Server by Throughwave Thailand

World Information Technology Co.,Ltd. – Senior Technical Support Engineer-Collaboration Solutions

Qualification:
• Thai Nationality
• Bachelor Degree in Computer Engineering, Electronic Engineering, Telecommunication Electronics, or other computer/IT related fields.
• Minimum of 2 years’ experience in technical implementation, deployment, support, and troubleshooting of Collaboration Solutions, Video Conference and/or Unified Communication
• Cisco CCNP or CCNA for Collaboration is perfer
• Strong skill and knowledge Collaboration and Voice/Video conference system.
• Good interpersonal and communication skills, and able to work/support well with overseas experts.
• Good customer service mind and customer relationship creation.
• Good command of both spoken and written English is a plus.

Responsibilities:
• To perform system integration, implementation, configuration, and deployment of collaboration solution, unified communication solution, video conference and related solutions.
• To provide technical support for maintenance contract and warranty projects.
• To be available for on-call, remote, and on-site support to end customer.
• To assist presales projects during the PoC and demo processes.
• To assist develop solution design, specification, proposal, and competitive analysis.
• To develop project delivery document including implementation plan, as built diagram, configuration manual, user guide, and operation manual.
• To perform troubleshooting, resolve technical issues, and escalate the issue to vendor support team while retain ownership of customer issues until it is completely resolved and accepted by another individual.
• To perform professional services jobs as required.

Benefits:
• Opportunity to work and learn from World Class Vendor
• Opportunity to work with Large Enterprise Customer
• Competitive Salary
• Medical Insurance (Healthcare)
• Transportation Allowance
• Related Trainings and Certifications Support
• Incentive and Bonus

COMPANY CONTACT:
Please submit your updated Resume/CV to hr@wit.co.th or contact 02-237-3555 for more information.

COMPANY PROFILE:
World Information Technology Company Limited (WIT) is the leading Distributor and System Integrator in designing, equipping and implementing Computer Networks Infrastructure, IT Security, Voice and VDO conference system, and Application Delivery Solutions for Finance Service Institutes, Government offices, State Enterprises, Academic Institutes, Healthcare companies, Manufacturers, and Network Service Providers. WIT provides extensive end-to-end solutions for IT security, enterprise Wired & Wireless LAN, video conference and telepresence, WAN network, server and storage, and cabling systems.

โพสต์ประกาศงานฟรีใน Jobs.TechTalkThai.com https://jobs.techtalkthai.com/submit-job/

About TechTalkThai Jobs

Jobs.TechTalkThai.com เป็นเว็บไซต์รวมข่าวสารงานทางด้าน IT และตำแหน่งงานอื่นๆ ที่เกี่ยวข้องกับวงการ IT โดยเปิดให้ทุกธุรกิจสามารถมาร่วมโพสต์ประกาศตำแหน่งงานกันได้ฟรีๆ เนื่องจากเราเชื่อว่าคนไทยสาย IT ที่เก่งยังมีอีกมาก และคนเหล่านั้นก็สมควรที่จะได้ทำงานที่ตนเองได้แสดงศักยภาพอย่างแท้จริง

Check Also

World Information Technology Co.,Ltd. – Solution Consultant [Senior]

Qualification : • Thai Nationality • 3+ Years’ Experience in IT/System/Network/Security Presales or Support role. …

บริษัท เคียวเซร่า ด็อคคิวเม้นท์โซลูชั่นส์ (ประเทศไทย) จำกัด รับสมัครTechnical Support (หลายอัตรา)

รายละเอียดงาน ให้บริการติดตั้ง Hardware, Software, IT ระบบเครื่องถ่ายเอกสาร ให้กับลูกค้า แก้ปัญหาทางด้าน Network ให้กับลูกค้า มีใจรักงานบริการ รักการทำงานเป็นทีม คุณสมบัติ เพศชาย อายุ …

Mobile Apps Category (English)728x90