Professional One Co., Ltd.
เงินเดือน 50,000 – 60,000 บาท
ประสบการณ์ 3 – 4 ปี
ติดต่อมาที่: candidate@professional-one.com
หรือ คลิกเพื่อสมัคร
จำนวน 2 อัตรา
พื้นที่ปฏิบัติงาน
Chaengwattana Road, Bangkhen, Laksi, Bangkok
Responsibilities:
• Incident and request management (apply ITIL)
Investigate problem and find out root cause (with providing interim solution)
Chronic incidents analysis
Logging and monitoring application/system
Regular incident reporting
Include standby remote support on non-office time
• Master data and data list maintenance for application admin
• Business specification document and update
• Software release process
Prepare Test plan and test scenario for SIT
Execute/ review test result
Control version for deploy software to test/QA/production environment
• User documentation and training / knowledge sharing
FAQ document and update
Work Time : Monday – Friday 08:00 am. – 05.30 pm.
Qualification
• Bachelor degree or higher in computer related field
• Work experience at least 2 years
• English communication in reading, writing, speaking and listening (referable in experience is preferred)
• Experience on supporting role (network, server, application or etc.)
• Analytical skill and experience (the must)
Logical thinking
Strategy / decision making
• Technical experience
Database skill on SQL writing either Microsoft or Oracle
Programming language skill
Command on Window server and Linux
สวัสดิการ
• ประกันสังคม
• ประกันอุบัติเหตุ
• ประกันสุขภาพ
• เงินโบนัสตามผลงาน
• ค่าล่วงเวลา
• วันหยุดพักผ่อนประจำปี
• การตรวจสุขภาพประจำปี