Supermicro Server by Throughwave Thailand

TDS: Application Support (Call Center)

Qualifications:

  • Experience in network management and help desk support is appreciated
  • Have experience in Cisco call center application background.
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Possess service-minded and enjoy servicing role
  • Excellent organizational and coordination abilities
  • Thai nationality and able to work at customer site. (Muang Thong Thani)

Interested applicants are invited to apply with full resume with details of past worked with recent photo and expected salary via email to following address: jobs@tdsoftware.co.th

โพสต์ประกาศงานฟรีใน Jobs.TechTalkThai.com https://jobs.techtalkthai.com/submit-job/

About TechTalkThai Jobs

Jobs.TechTalkThai.com เป็นเว็บไซต์รวมข่าวสารงานทางด้าน IT และตำแหน่งงานอื่นๆ ที่เกี่ยวข้องกับวงการ IT โดยเปิดให้ทุกธุรกิจสามารถมาร่วมโพสต์ประกาศตำแหน่งงานกันได้ฟรีๆ เนื่องจากเราเชื่อว่าคนไทยสาย IT ที่เก่งยังมีอีกมาก และคนเหล่านั้นก็สมควรที่จะได้ทำงานที่ตนเองได้แสดงศักยภาพอย่างแท้จริง

Check Also

Refinitiv รับสมัคร Senior Software Application Support

Ngaai.com – Support Engineer

Our client is a Melbourne & Kuala Lumpur based, globally focused, software and system solutions …

Mobile Apps Category (English)728x90